Vragen? Hier vind je jouw antwoorden.

 

  1. Waarvan en hoe worden de kaarsen gemaakt?
  2. Hoe lang branden de kaarsen?
  3. Wanneer komen mijn kristallen bij mij aan?
  4. Wanneer komt een zelf samengestelde kaars bij mij aan?
  5. Kan ik ook elke maand automatisch een nieuwe kaars ontvangen?
  6. Wanneer ontvang ik mijn eerste Eternal Flame?
  7. Kan ik het abonnement pauzeren of stopzetten?
  8. Mag ik een kaars of kristal ook terugsturen?
  9. Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?
  10. Hoe kan ik de producten betalen?
  11. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  12. Er is iets mis met mijn bestelling!

 

1. Waarvan en hoe worden de kaarsen gemaakt? 

Alle kaarsen worden met de hand gemaakt in Amsterdam. De was van de kaarsen bestaat uit koolzaadwas (bloementjes!), etherische geurolie en een beetje paraffine. Elke kaars moet een beetje paraffine bevatten, anders branden ze simpelweg niet. Geloof ons, we hebben het écht geprobeerd het tegendeel te bewijzen (Geloof je ons niet? Vraag gerust naar de foto's). De lonten zijn gemaakt van de hennepplant. Eerst maken we de basis van de kaars. Vervolgens smelten we het bovenste laagje was, zodat we de kristallen kunnen plaatsen. De potjes worden gemaakt door een locale keramiekfabrikant in Amsterdam. De kaarsen krijgen tot slot een week de tijd om te rusten.

 

2. Hoe lang branden de kaarsen?

De kaarsen geven je zo’n 70 uur om op te laden en tot rust te komen. Let op! Brandt jouw kaars nooit langer dan 3 uur achter elkaar. Zo voorkom je dat de vlam te hoog wordt en de lonten verschuiven.

 

3. Wanneer komen mijn kristallen bij mij aan? 

We verzenden jouw order binnen 48 uur. Dus als alles mee zit met de bezorgdienst, is jouw bestelling binnen 3 werkdagen bij je. Mocht je nou de verjaardag van je beste vriend, vriendin of zelfs moeder zijn vergeten en heb je het écht morgen nodig... Stuur dan even een mailtje naar service@two-elements.nl of laat een bericht achter via het contactformulier. Wellicht kan jouw order diezelfde dag nog de deur uit.

 

4. Wanneer komt een zelf samengestelde kaars bij mij aan?

Elke kaars wordt met de hand gemaakt. We geven alle kaarsen 10 dagen de tijd om te rusten. Na de rusttijd van die ene week, komt ze naar je toe. Dus ongeveer 10 dagen na je bestelling wordt jouw kaars verzonden. Stel hier zelf jouw kaars samen.

 

5. Kan ik ook elke maand automatisch een nieuwe kaars ontvangen?

Dat kan zeker. Wil jij zonder enige moeite elke maand een prachtige kaars met nieuwe kristallen, geur en dus nieuwe energie thuis gestuurd krijgen? Dan is de Eternal Flame ideaal voor je!

 

6. Wanneer ontvang ik mijn eerste Eternal Flame?

Elke 1ste van de maand verzenden wij de kaarsen. Indien je de Eternal Flame 14 dagen of minder voor de 1ste van de maand aanschaft, zal jouw abonnement een maand later van start gaan. Waarom 14 dagen? De kaarsen worden door onszelf in Amsterdam gemaakt en hebben rusttijd nodig voordat ze verzonden kunnen worden.

Voorbeeld: Je schaft op 22 mei de Eternal Flame aan, dan wordt jouw eerste kaars op 1 juli verzonden.

 

7. Kan ik het abonnement pauzeren of stopzetten?

Ja, je kunt op elk moment pauzeren of stopzetten. Je kunt dus ook prima een maandje overslaan. De abonnementskorting vereist ten minste twee zendingen. Als je al na één zending stopt, is dat geen probleem. In dat geval brengen we je gewoon de abonnementskorting in rekening voor een eenmalige aankoop.

 

8. Mag ik een kaars of kristal ook terugsturen? 

Zeker, dit mag altijd. Het kan zijn dat een kaars of kristal toch niet helemaal naar jouw zin is. In het geval van een kaars, doe dit wel ongebruikt en binnen 14 dagen. Hetzelfde geldt voor alle kristallen. Voor zowel de kaarsen als kristallen geldt dat ze in de originele verpakking (en de daarbij behorende producten) teruggestuurd moeten worden. Stuur een mailtje naar service@two-elements.nl of laat een bericht achter via het contactformulier voor de retour instructies.

 

9. Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Zodra jouw retour bij ons binnen is, storten wij zo snel mogelijk (maar uiterlijk 14 dagen) het aankoopbedrag terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode.

Betaald middels cadeaubon
Heb je jouw bestelling betaald met een cadeaubon, dan storten we het aankoopbedrag hierop terug. Heb je betaald met een cadeaukaart en een andere betaalmethode? Dan storten we het bedrag eerst terug op jouw cadeaubon en het restbedrag verrekenen we met de andere desbetreffende betaalmethode.

Betaald middels Klarna
Heb je gekozen voor betalen via Klarna en de factuur nog niet betaald? Dan annuleren wij deze bij Klarna. Indien je de factuur al wel hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag terug via Klarna zelf.

 

10. Hoe kan ik de producten betalen? 

Er zijn verschillende manieren om onze producten te betalen. Via: iDEAL, MasterCard, Klarna, PayPal, Google Pay en Apple Pay.

 

11. Kan ik mijn bestelling annuleren?

We versturen alle orders binnen 48 uur. Het kan dus zo zijn dat jouw pakketje nog niet de deur uit is. In dat geval kunnen we de bestelling voor je annuleren. Indien jouw order al wel verzonden is gaat dat helaas niet meer. Je bent dan wel in de gelegenheid om de order binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren op eigen kosten.

 

12. Er is iets mis met mijn bestelling!

Dat is vervelend om te horen! Onze excuses hiervoor. We doen altijd ons best om jouw bestelling zo netjes mogelijk af te leveren. Helaas gaat het soms ook wel eens mis tijdens de bezorging. Dit is uiteraard niet the way to go. We helpen je dan ook graag zodat je zo snel mogelijk kan genieten van jouw nieuwe producten. Laat ons per mail (service@two-elements.nl) of via het contactformulier weten wat er mis en we lossen het op.




Heb je jouw antwoord niet gevonden of heb je een andere vraag? Die beantwoorden we natuurlijk met liefde. Stel hem via het contactformulier.

 

Een digitaal lichtpuntje
Let us bring some you some more warmth and light. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang regelmatig een lichtpuntje in je inbox. Met een krachtige boodschap of de nieuwste kaarsen en kristallen. Én 15% korting op je volgende bestelling.
No thanks, ik heb geen lichtpuntje nodig

Beschikbaarheid